Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2013 17:45 - Коледен лайномет
Автор: doloreshaze Категория: Тя и той   
Прочетен: 1292 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сатурновата дупка свърши, лайняната буря – никога.

 

Коледа. Светъл праник. Дрън-дрън.

Нищо не е светло без бутилка водка. Проверено и изпитано.

Още повече след снощи. Една бутилка  водка така осветила бившия ми, че той решил да ми звънне да ми честити празниците, да ми пожелае всичко най-светло и да ми се обясни в любов. И да поиска да се съберем.

За съжаление обаче -  светлината на водката не трае дълго. Днес той пак се обади, за да ми каже, че се объркал. И да ми пожелае вешело посрещане на Нова година.  Какво да правиш, едни намират в чорапчето си подарък, други – няколко.

 

Наистина, на Коледа стават чудеса. Ето няколко, проверени.

 

Чудо номер едно:

Независимо от това колко добре или зле се държиш с хората – те не се променят. Ако можеш да бъдеш мил само след като вониш на джибри – или не изтрезнявай, или не консумирай!

 

Чудо номер две:

Чудото на спирането на цигарите, след което ги удвояваш.

Живея в това чудо от 4 години насам. Всяка Нова година спирам цигарите, т.е. спирам да пуша по-малко и увеличавам количеството. О, чудо!

 

Чудо номер три:

Коледният махмурлук.

Това си е традиция – когато едно дете се роди, всички трябва да се напият. А когато се ражда Божи син – правете му сметката. Чудото на Коледния махмурлук се състои в това, че след като уж се е родил Спасителят, който да ни избави от грехове и мъки, точно в тия дни те се трупат най-много. Егати парадокса. А да не говорим, че Иисус може и да е вдигнал мъртвия на крака и да е превърнал водата във вино – но Библията (а и апокрифите) не пазят свидетелства някой да е бил изцелен от махмурлука.

И да, цяло чудо е, че след като всеки път знаеш какво ще ти се случи – продълзаваш да пиеш.

 

Бих могла да продължавам да изреждам, но смятам да се отдам на чудо номер три и две. Чудо нимер едно си е така, да ми олекне малко.

В един свят, доминиран от бивши, трезвеността няма да възтържествува!

Амин!



Тагове:   водка,   празник,   коледа,   бивш,


Гласувай:
9



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: doloreshaze
Категория: Тя и той
Прочетен: 46688
Постинги: 16
Коментари: 29
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930