Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2012 14:51 - Здравей, Лято!!! Здравей, Море!!!
Автор: doloreshaze Категория: Забавление   
Прочетен: 1596 Коментари: 0 Гласове:
2



За новото приложение на въпроса – евала прическа, к’во прави нощеска


Какво да ви кажа – много камъни изпопадаха от бъбреците ми от последния път, в който ви писах. И сега и на мен като на всеки нормален човек - капка ми падна на сърцето, ето че следващата седмица ще замина и аз на морьето, нали.

 

И на мен като на всяка жена много ми се иска да блесна на плажа с тяло на Афродита – само че няма как да стане. Природата се е ограничила само до неограничените ми умствени възможности. Останалото е в очите на гледащия. Но не за това става дума днес.

Все си мислех, че съм шантава, все пак, аз съм алтер егото на млада безработна филоложка и малолетна литературна героиня, която си пада по секс със застаряващи чичковци. Но това хвърли атомната бомба в иначе разкрепостения ми свят:

 

http://www.blitz.bg/news/article/145409

 

Конкурсът „Мис Интимна прическа”.

Ами според мен беше по – редно да се казва само „ Мис Прическа”. Защото като я види една пълна с народ дискотека, в нея няма нищо интимно – както казваше едно мое бивше гадже: „Няма нищо срамно в твоите устни”. Но абстрахирайки се от очевидната ми закостенялост, какво ми казва тази статия, освен, че ми дава отговор на въпроса : „Ой ти, Черно море, защо тъй ревеш”?

Първо: Статията ми казва, че ако ми е останала поне капка мозък никога... Ама просто НИКОГА няма да стъпя на родните курорти. Не само защото е пълно с пияни англичани или дащни рускини(иначе нито едните, нито другите са мой тип), така или иначе – те са навсякъде. Ами защото ако по някакво чудо този конкурс от световен мащаб и значение бъде закрит(макар че аз предлагам да стане част от Евровизия за догодина), ще се появи някой друг, например „Мис Подпухнал анус” и от това състезание със сигурност ще излезе някоя бъдеща толкова ярка звезда, че чак ретините ми ще се напукат. Но все пак някой изпростее до толкова, че да се възмути, ще се обадя на UNESCO да го причислят към дветовното нематериално културно наследство(мисля да звънна и за Студентски град да го направят паметник на културата и без това го посещават толкова чужденци. Но това на по – късен етап.).

И в този ред на мисли –из София те дебнат плакати на Азис и MMA бойци. Една моя позната със скръб в гласа попита свършиха ли се всички готини пластмасови жени в страната, че са типосали костинбродската Лейди Гага на рекламата. Еми – явно сега всички са се намазали с газ, мас, оцет и жожоба( за подхранване и растеж) и са хукнали да веят овлосяването си на конкурса. Кьорава жена не останала в столицата, все пак има минимален шанс да станат известни. Жалко, че няма да има риалити предаване по някоя кабеларка с национален ефир. Утешава ме само мисълта, че Btv може да дадат повторение от финала на някой национален празник, а след това македонски песни и танци, за подсилване на родното.

Втората важна тема, която поставя тази статия е за трансформацията на въпроса от песента на Ъпсурт „ Евала прическа, к’во прави нощеска”. Тук вече „ Какво е искал да каже авторът” и какво всъщност се е случвало подлежи на интерпретация от символизма до грубия натурализъм. Все пак, ако искате да напишете есе по темата, по – добре изобщо не си губете времето. Със сигурност имате и по – смислени неща за правене.

 

И накрая с гордост и известна доза предразсъдъци мога да възкликна: „Здравей Лято! Здравей, Морье!!! Па съм тука и па ша са напивам и ша пра’а простоти, щот’ налье, то за туй сме дошли, за ко друго? То отпуската не беши ли туй?”



Тагове:   море,   лято,   конкурс,   почивка,   прическа,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: doloreshaze
Категория: Тя и той
Прочетен: 46692
Постинги: 16
Коментари: 29
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930