Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2012 17:13 - Кое прасе ми изяде хубавите ябълки?
Автор: doloreshaze Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1451 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Искам имена, адреси и телефони, за да си направя една кочина от себеподобни. Понеже и аз ям само от хубавите ябълки.

Истински завиждам на жените, които поне веднъж в живота си са можели да въздъхнат на сбирка с приятелките си и да кажат;”Мъжете са свине!”. Истината е, че няма от какво да се оплача. Поне в това отношение. ТЕ винаги са били идеални – грижовни и влюбени в мен. Не са ми изневерявали повече, отколкото аз на тях, винаги са ми плащали сметките, без изобщо да съм го искала, а от мен не е било очаквано нищо. Не ми се е налагало да готвя, чистя или да правя каквото и да е. Когато съм се прибирала в общото ни гнездо, след като ме е нямало няколко дни единственото, което съм чувала е „ Как си”, а не „Къде беше?” или „Защо не ми се обади”.   Трябвало е само да бъда себе си и толкова. Това обаче не е никак просто, а понякога е направо забранено. За съжаление да бъдеш себе си невинаги е най – доброто, което можете да направиш, особено с хората, които те обичат. Да бъдеш себе може да означава, че ги нараняваш.

Има два типа хора – такива които умеят и такива, които не умеят да бъдат щастливи. Ако сте от първия тип – винаги ще се задоволявате с това, което имате. Чашата ще е наполовина пълна, ще сте наполовина трезви вместо наполовина пияни или обратното, изобщо – половинчатите работи винаги ще са ОК. Но ако сте от втория тип хора, нищо никога няма да е достатъчно. Той ще готви, но няма да готви добре, ако чисти – няма да е като хората. Ако е мил и нежен – всъщност с времето ще се окаже една досадна лепка. И така покрай долното прасе хубавата ябълка изгнива.

Като основен проблем на повечето мъже и жени се очератва един  детайл при избора на партньор, а именно – жените винаги искат повече, а се задоволяват с по – малко. Мъжете не очакват почти нищо и получават повече. От този дисбаланс идва и вечната незадоволеност на повечето дами – те почти винаги остават с усещането, че са си избрали най – хубавата ябълка от щанда, а когато са я захапали – се е оказала изгнила. Така и да не искаш – ставаш прасе, за да можеш да  я преглътнеш. И все пак – има такива късметлии, които си избират най – хубавите ябълки, които, когато си отхапеш от тях се оказват и вкусни. Но защо да не я захвърлиш и да не опиташ следващата – тя винаги е по – вкусна. И от самото начало е била по – хубава. И така ядеш, докато не се превърнеш в прасе.

Да обобщим – мъжете са свине(ама не точно всички), а жените са прасета(или поне повечето от тях стават) и в тази всеобща кочина само трябва да се изсипват тонове ябълки – всичко ще бъде изядено. Въпросът е кой какво прави с това, което е докопал. Може би прасетата успяваме да надушим хубавите плодове, заради големите си зурли.

И в тоя ред на мисли, преди да е дошла Коледа – отново настоявам за имена, адреси и телефони на себеподобните, да си спретнем едно групово изгонване от рая и безразборбо ядене на ябълки. Ама само на хубавите.

 

                                                                          Ло.Ли.Та



Тагове:   мъже,   жени,   ябълки,   партньор,   прасе,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Блазе ви!
15.04.2012 17:42
Браво!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: doloreshaze
Категория: Тя и той
Прочетен: 46546
Постинги: 16
Коментари: 29
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031